Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Tilst Ejendomsmægler home Tilst - Sabro
Billede af Ejendomsmægler home Tilst - Sabro
home Tilst - Sabro v/Theis Westergaard
Det gode lokalkendskab er en vigtig forudsætning for, at din bolighandel kommer godt og sikkert i hus. Gennem vores indgående og mangeårige kendskab til lokalområdet, har vi fingeren på pulsen på boligmarkedet i Tilst og Sabro. Vi kan på den baggrund fastsætte en ambitiøs og realistisk pris på din bolig, og dermed bringe dig vellykket igennem din bolighandel. Vi kender de mange kvaliteter ved hvert et kvarter i området, som f.eks. Skjoldhøjparken, Blomsterkvarteret, den gamle bydel omkring Til

Kontakt

home Tilst - Sabro
Tilst Skolevej 38
8381 Tilst
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,8
Solgte
boliger *
34
Boliger
til salg
15
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
1
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 11-10-2019 til 11-10-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,8 ud af 10 6
Baseret på 6 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
88%
Sælgere (antal besvarelser 6)
Købere (antal besvarelser 9)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,9 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 10,0 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,8 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,2 9,2
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,5 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,9 9,0
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,2 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,1 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,6 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,2 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,0