Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Otterup Ejendomsmægler home Nordfyn
Billede af Ejendomsmægler home Nordfyn
home Nordfyn Poul Jensen & Henrik Christoffersen
Velkommen hos det stærke home Nordfyn Fra vores flotte forretning på en af Otterups mest synlige beliggenheder har vi samlet alle vores kompetencer og opruster mandskabsmæssigt med lokale kræfter. Vi styrker os på nogle helt væsentlige punkter med vægt på viden og know-how samt et øget og tættere samarbejde med 4 store home-forretninger i Odense. Mangeårig erfaring Vores mangeårige erfaring har lært os, at man umuligt kan være specialist i alt – og så alligevel: I vores nye store fo

Kontakt

home Nordfyn
Søndergade 23
5450 Otterup
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,7
Solgte
boliger *
63
Boliger
til salg
49 + 2
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 27-03-2019 til 27-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,7 ud af 10 23
Baseret på 23 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
91%
Sælgere (antal besvarelser 23)
Købere (antal besvarelser 17)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,9 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,3 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,0 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,2 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,6 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,4 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,9 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,7 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,5 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,1 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,9 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,9 9,1