Billede af Ejendomsmægler home Nordhavn
home Nordhavn Bengtson, Frydendall & Heede-Ørsted
Ejendomsmægleren home Nordhavn ligger i Københavns nyeste bydel, som ligger i Århusgadekvarteret, der blev etableret tilbage i 2013. Kvarteret har for alvor taget form, og mange nye glade beboere er flyttet ind og nyder de pragtfulde omgivelser. Københavns bedste beliggenhed, krydret med masser af byliv og sportsaktiviteter. Der kan bades fra den nye brygge på Sandkaj, og her kan du også lægge til med båden. Et storstilet butikskoncept med mere end 10.000 m2 butikker er ved at blive etableret.

Kontakt

home Nordhavn
Sandkaj 11
2150 Nordhavn
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,1
Solgte
boliger
22 + 27
Boliger
til salg
14 + 62
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
3
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,1 ud af 10 11
Baseret på 11 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
88%
Sælgere (antal besvarelser 6)
Købere (antal besvarelser 5)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,5 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,5 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,3 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,0 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 7,7 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,5 9,1
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,7 9,2
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,5 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,5 9,1
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 8,6
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,4 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,6 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,6 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,8 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 8,7