Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger på Frederiksberg Ejendomsmægler home Falkoner Allé
Billede af Ejendomsmægler home Falkoner Allé
home Falkoner Allé Jakob Juhl Røn & Kristian Koefo
home Frederiksberg består af tre home forretninger beliggende på tre af Frederiksbergs mest befærdede gader. Beliggenhederne giver forretningerne en god eksponering, da tusindvis af mennesker hver dag passerer forbi. Vores forretninger har ligget på adresserne i mange år og vi er derfor godt lokalt forankret. Større eksponering end andre steder Vores tre forretninger drives sammen som én virksomhed. Det giver vores sælgere en stor fordel og mere synlighed. Som sælger vil du derfor ople

Kontakt

Køberrådgiver
home Falkoner Allé
Falkoner Alle 55 A
2000 Frederiksberg
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
8,7
Solgte
boliger *
71
Boliger
til salg
11
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
3
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 18-05-2019 til 18-05-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
8,7 ud af 10 23
Baseret på 23 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
95%
Sælgere (antal besvarelser 23)
Købere (antal besvarelser 11)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,7 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,9 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 8,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,1 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,0 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,7 9,1
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,5 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,8 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,9 8,7
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,7 8,6
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,6 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,9 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,2 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,5 8,8