Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Lejre Ejendomsmægler home Lejre
Billede af Ejendomsmægler home Lejre
home Lejre - Fystro og Pedersen
At sætte sit hjem til salg er en stor beslutning Fordi det har stor betydning for vores liv – både personligt og økonomisk. Derfor er det vigtigt, at du føler dig i trygge hænder hele vejen. Vores højeste prioritet er at hjælpe dig godt videre. Når du vælger os til at sælge dit hjem, får du et team af eksperter i bolighandel med stort lokalkendskab Du kan forvente et ordentligt, grundigt og professionelt forløb. Hvor du møder engagerede og servicemindede specialister med stor faglighed, der

Kontakt

Køberrådgiver
home Lejre
Blæsenborgvej 2 c
4320 Lejre
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,4
Solgte
boliger *
14
Boliger
til salg
0
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 06-10-2020 til 06-10-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,4 ud af 10 5
Baseret på 5 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
100%
Sælgere (antal besvarelser 5)
Købere (antal besvarelser -)
Der er ingen svar fra sælgere på denne mægler
Der er ingen svar fra købere på denne mægler
9,4 ud af 10 Sælgeranbefaling ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,4 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,6 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,4 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,3 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 10,0 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 10,0 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,6 9,4
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,0 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,4 9,5
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre?
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen?
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse?
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen?