Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Herlev Ejendomsmægler home Herlev
Billede af Ejendomsmægler home Herlev
home Herlev Lone Bøegh Henriksen A/S
Vi sætter pris på personlig betjening. Derfor prøver vi så vidt muligt at arrangere det sådan, at det er de samme personer, der står for dit salg gennem hele forløbet. Det vil sige alle møder, fremvisninger af boligen til mulige købere, udfærdigelse af papirer ved det endelige salg osv. Alle medarbejdere er professionelle og veluddannede og har deres daglige gang i alle Lone Bøegh Henriksens 10 forretninger i Hillerød - Fredensborg, Kgs. Lyngby, Virum, Holte, City, Bagsværd, Søborg, Herlev,

Kontakt

home Herlev
Bangs Torv, Herlev Hovedgade 125
2730 Herlev
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,8
Solgte
boliger *
44
Boliger
til salg
8
Ejendoms-
mæglere
0
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
2
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 21-03-2019 til 21-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,8 ud af 10 12
Baseret på 12 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
85%
Sælgere (antal besvarelser 12)
Købere (antal besvarelser 6)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,0 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,4 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,3 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,1 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,2 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,0 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,3 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,0 8,7
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,8 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,3 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,5 8,9