Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Holbæk Ejendomsmægler Estate Jens Lunde
Billede af Ejendomsmægler Estate Jens Lunde
Din Estate ejendomsmægler i Holbæk
Hvis du lægger vægt på tillid og troværdighed, når du skal have din bolig eller ejendom solgt, så vil vi vove at påstå, at vi er det rigtige valg af ejendomsmægler for dig. Vi ønsker til enhver tid at fremstå som mæglerne, der lægger en professionel og grundig indsats i hver eneste handel - stor som lille - så slutresultatet altid er til både sælgers og købers fulde tilfredshed.

Kontakt

Køberrådgiver
Estate Jens Lunde
Ahlgade 4A
4300 Holbæk
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
8,7
Solgte
boliger
34
Boliger
til salg
18
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører perioden 25-11-2018 til 25-11-2019

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
8,7 ud af 10 10
Baseret på 10 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
94%
Sælgere (antal besvarelser 4)
Købere (antal besvarelser 6)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
10 ud af 10 Sælgeranbefaling 7,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,8 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 10,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 10,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,8 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 10,0 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 10,0 -
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 -
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 7,3 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 10,0 -
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 7,8 -
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,0 -
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 7,8 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,2 -
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,0 -
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 7,8 -