Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Solrød Strand Ejendomsmægler Charlotte Normann ApS
Billede af Ejendomsmægler Charlotte Normann ApS
Ægte lokal mægler
Jeg har siden 1998 været selvstændig mægler på Sydkysten, så der er ikke område, kvarter m.v., jeg ikke kender. For mig er det vigtigste, at I kan komme trygt og godt gennem et køb eller salg af boligen. Jeg er professionel, faglig dygtig, nem at komme i kontakt med, og jeg følger jer fra start til slut, uden at give slip. Kontakt mig i dag, og hør nærmere..

Kontakt

Ejendomsmægler Charlotte Normann ApS
Klitvej 1
2680 Solrød Strand
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
10
Solgte
boliger *
11
Boliger
til salg
2
Ejendoms-
mæglere
Ikke oplyst
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
Ikke oplyst
Medlem af
brancheorg.
Nej
* Oplysningerne vedrører perioden 28-04-2020 til 28-04-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
10 ud af 10 4
Baseret på 4 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
95%
Sælgere (antal besvarelser 4)
Købere (antal besvarelser -)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
10 ud af 10 Sælgeranbefaling ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,3 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,0 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,3 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,3 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,8 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 9,4
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,7 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,5 9,5
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre?
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen?
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen?
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse?
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen?