Billede af Ejendomsmægler home Nordfyn
home Nordfyn Poul Jensen & Henrik Christoffersen
Velkommen hos det stærke home Nordfyn Fra vores flotte forretning på en af Otterups mest synlige beliggenheder har vi samlet alle vores kompetencer og opruster mandskabsmæssigt med lokale kræfter. Vi styrker os på nogle helt væsentlige punkter med vægt på viden og know-how samt et øget og tættere samarbejde med 4 store home-forretninger i Odense. Mangeårig erfaring Vores mangeårige erfaring har lært os, at man umuligt kan være specialist i alt – og så alligevel: I vores nye store fo

Kontakt

home Nordfyn
Søndergade 23
5450 Otterup
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
8,9
Solgte
boliger
80
Boliger
til salg
75
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
8,9 ud af 10 40
Baseret på 40 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
90%
Sælgere (antal besvarelser 24)
Købere (antal besvarelser 16)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,0 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,8 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,0 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 8,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 8,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,2 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 8,7 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,9 9,5
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 8,9 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 7,5 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,9 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,8 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,3 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,3 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,0 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,7 9,0
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,8 8,9