Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Maribo danbolig Maribo Ejendomsmæglerfirmaet Dennis Frederiksen Aps
Billede af danbolig Maribo Ejendomsmæglerfirmaet Dennis Frederiksen Aps
Personlig, professionel og nærværende
Vi vil være din personlige ejendomsmægler. Vi går ikke på kompromis med vores professionelle opgave, men samtidigt så ønsker vi heller ikke, at du blot er endnu en kunde. Vi ønsker et personligt og nært forhold til alle vores kunder, og det vægter højt på vores skala, at du føler dig godt tilrette, at der er den rette kemi og tillid i mellem os, og at du får den rigtige, professionelle rådgivning

Kontakt

Køberrådgiver
danbolig Maribo Ejendomsmæglerfirmaet Dennis Frederiksen Aps
Torvet 6
4930 Maribo
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,8
Solgte
boliger *
51
Boliger
til salg
26
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
4
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 17-02-2020 til 17-02-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,8 ud af 10 10
Baseret på 10 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
96%
Sælgere (antal besvarelser 10)
Købere (antal besvarelser 7)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,8 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,9 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,8 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,3 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,3 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,6 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,6 9,1
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,9 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,9 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,3 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 7,8 8,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 8,8 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,4 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,7 8,8