Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Hobro Ejendomsmægler danbolig Hobro - Mariager
Billede af Ejendomsmægler danbolig Hobro - Mariager
Områdets helt nye ejendomsmæglerbutik
Vores ambition er ikke at være den største ejendomsmægler, men den bedste! Som kunde skal du føle dig tryg i hele forløbet. Derfor lægger vi meget vægt på altid at være professionelle, velforberedte og fleksible. Hos danbolig får du samtidig glæde af det intelligente markedsføringsredskab danbolig Clevr, som producerer målrettet markedsføring til de mest relevante købere.

Kontakt

Køberrådgiver
danbolig Hobro - Mariager
Randersvej 61A
9500 Hobro
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
10
Solgte
boliger *
43
Boliger
til salg
24
Ejendoms-
mæglere
2
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2020
2
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 04-05-2020 til 04-05-2021

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
10 ud af 10 19
Baseret på 19 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
97%
Sælgere (antal besvarelser 19)
Købere (antal besvarelser 9)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
10 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,7 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,8 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,9 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,9 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,9 9,2
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,8 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,9 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,3 9,0
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,2 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,7 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,7 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 9,1