Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Hornbæk Ejendomsmægler danbolig Hornbæk
Billede af Ejendomsmægler danbolig Hornbæk
Velkommen hos danbolig Hornbæk
danbolig startede i Hornbæk i starten af 1995, hver det var danbolig i Helsingør, som åbnede forretningen. Men allerede i oktober samme år solgte danbolig i Helsingør forretningen til John Larsen, som på daværende tidspunkt var ansat hos danbolig i Helsingør, og Betina Porsgaard, som var ansat hos danbolig i Snekkersten. Begge er statsaut. ejendomsmæglere, og Betina ligeledes valuar.

Kontakt

danbolig Hornbæk
Nordre Strandvej 355A
3100 Hornbæk
Nøgletal for mægler
Samlet-
anbefaling *
9,4
Solgte
boliger *
39
Boliger
til salg
31
Ejendoms-
mæglere
Ikke oplyst
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
Ikke oplyst
Medlem af
brancheorg.
Nej
* Oplysningerne vedrører perioden 17-03-2019 til 17-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,4 ud af 10 11
Baseret på 11 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
96%
Sælgere (antal besvarelser 8)
Købere (antal besvarelser 3)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,1 ud af 10 Sælgeranbefaling 10 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,1 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,7 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,1 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,6 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 7,9 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,3 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 10,0 8,8
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,7 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 10,0 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 10,0 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 10,0 8,9