Billede af Ejendomsmægler home Roskilde RO's Torv
home Roskilde ROs Torv Anne Crone A/S
Hos home Roskilde RO’s Torv sikrer vi dig et effektivt boligsalg. Uanset om du går i købs- eller i salgstanker, står vores erfarne og kompetente ejendomsmæglere i roskilde klar til at tage hånd om din bolighandel. Som kunde vil du opleve et stort engagement og en god energi blandt vores mæglere i Roskilde. Vi gør alt for at gøre vores kunder tilfredse, og vores ejendomsmæglere i Roskilde er først tilfredse, når du er tilfreds! Vi yder en proaktiv salgsindsats, når din bolig skal sælges. D

Kontakt

Køberrådgiver
home Roskilde RO's Torv
RO's Torv 233
4000 Roskilde
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,0
Solgte
boliger
126 + 10
Boliger
til salg
56 + 24
Ejendoms-
mæglere
3
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
6
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,0 ud af 10 59
Baseret på 59 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
82%
Sælgere (antal besvarelser 40)
Købere (antal besvarelser 19)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
8,9 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,1 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,9 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,1 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 8,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,0 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 8,9 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,5 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,1 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,1 8,8
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,9 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,1 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,3 9,0
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,8 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,0 8,8