Forside By oversigt Ejendomsmæglere med boliger i Middelfart Ejendomsmægler BoligOne Tina Lybæk
Billede af Ejendomsmægler BoligOne Tina Lybæk
I KOMPETENTE HÆNDER
Velkommen til BoligOne Tina Lybæk. Jeg gør en forskel og gør mig umage hver gang - 23 år i branchen med tilfredse kunder - se mere på trustpilot og boligone.dk/tly - Vil du være med? Bolighandel er for de fleste en stor og vigtig beslutning. Vælg derfor med omhu din personlige rådgiver der kan vedstå, at være en dedikeret, ærlig og vedholdende ejendomsmægler.

Kontakt

BoligOne Tina Lybæk
Røjleskovvej 19
5500 Middelfart
Nøgletal for mægler
Sælger-
anbefaling *
9,4
Solgte
boliger *
31
Boliger
til salg
11
Ejendoms-
mæglere
1
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
1
Medlem af
brancheorg.
DE
* Oplysningerne vedrører perioden 27-03-2019 til 27-03-2020

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden et spørgeskema til sælger og køber for at afdække deres tilfredshed med mægleren.
Sælgeranbefaling
9,4 ud af 10 12
Baseret på 12 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
97%
Sælgere (antal besvarelser 12)
Købere (antal besvarelser 15)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,4 ud af 10 Sælgeranbefaling 10 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,4 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,5 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,3 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,6 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,5 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,5 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,3 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,5 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 10,0 9,1
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,3 8,9
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,4 8,8
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,9 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 10,0 9,1
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,8 9,1