Billede af Ejendomsmæglerfirmaet Tom Pedersen
Ejendomsmæglerfirmaet Tom Pedersen
Vi er effektive, hurtige og sætter en ære i at yde maksimal service! Det er ikke kun noget, vi siger. Vi har også handling bag vores ord. Vi passer på vores kunder og står derfor altid klar til at yde top services alle uges 7 dage. For os er det vigtigt, at vore kunder føler sig trygge fra de kontakter os første gang, og indtil vi afleverer nøglerne til køberen.

Kontakt

Ejendomsmæglerfirmaet Tom Pedersen
Butikstorvet 4
9560 Hadsund
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,6
Solgte
boliger
57
Boliger
til salg
99
Ejendoms-
mæglere
Ikke oplyst
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2018
Ikke oplyst
Medlem af
brancheorg.
Nej
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,6 ud af 10 26
Baseret på 26 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
92%
Sælgere (antal besvarelser 16)
Købere (antal besvarelser 10)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,5 ud af 10 Sælgeranbefaling 9,7 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,5 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,1 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,3 9,4
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,1 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,4 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,7 9,4
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,3 9,3
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 9,3 8,8
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,6 9,4
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,7 9,2
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 9,1 9,0
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 9,4 8,9
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,8 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 9,6 9,2
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,7 9,2