Velkommen til det nye boligsiden.dk
Velkommen hos danbolig Espergærde
Hos danbolig Espergærde har vi forstand på boligmarkedet, og her er det altid kunden, som er i højsædet. Hos os er indehaveren selv en del af det team, du som sælger møder i butikken. Vi har altså altid masser af erfaring og trække på - og et meget indgående kendskab til blandt andet lovgivning, vurdering og finansiering.

Kontakt

Køberrådgiver
danbolig Espergærde Løgstrup, Larsen, Vernsted & Bloch
Strandvejen 354C
3060 Espergærde
Nøgletal
for mægler
Samlet-
anbefaling
9,2
Solgte
boliger
177 + 22
Boliger
til salg
78 + 6
Ejendoms-
mæglere
6
Samlet antal medarbejdere
pr. 31.12.2016
10
Medlem af
brancheorg.
DE
Tabte
klagesager
0 klager
Tabte
disciplinærsager
0 klager
*Oplysningerne om solgte boliger, klager mm. vedrører de seneste 12 mdr.

Kundetilfredshed

I forbindelse med en afsluttet bolighandel udsender Boligsiden.dk et spørgeskema til køber og sælger for at afdække deres tilfredshed med mægleren. Den samlede anbefaling er gennemsnittet af anbefalinger fra alle købere og sælgere.
Anbefaling
9,2 ud af 10 114
Baseret på 114 besvarelser
Andel af kunder som mægleren har sendt spørgeskemaer ud til
95%
Sælgere (antal besvarelser 59)
Købere (antal besvarelser 55)
Alt ok, så denne besked bør ikke vises på skærmen!!!
9,6 ud af 10 Sælgeranbefaling 8,6 ud af 10 Køberanbefaling Butik Landsdels-gennemsnit
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 9,6 9,5
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med rådgivningen i forbindelse med prisfastsættelsen på boligen? 9,1 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med, hvordan du blev informeret om, hvor lang tid det ville tage at sælge boligen? 9,2 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med gennemgangen af de handelsdokumenter (formidlingsaftale, købsaftale, salgsprovenu), som ejendomsmægleren udarbejdede i forbindelse med salget af boligen? 9,5 9,3
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den aftalte markedsføring af boligen? 9,2 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med den løbende orientering under salgsforløbet? 9,4 9,2
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens rådgivning i forbindelse med den afsluttende forhandling? 9,5 9,3
I hvilken grad forklarede ejendomsmægleren sammensætningen af salgsomkostningerne (salær, offentlige omkostninger osv.) ved handlen? 9,2 9,2
I hvilken grad var prisen på ejendomsmæglerens ydelse passende? 8,6 8,7
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 9,5 9,3
Vil du anbefale mæglerforretningen til andre? 8,6 8,9
I hvilken grad var salgsmaterialet (salgsopstilling, præsentation på nettet mv.) dækkende for boligen? 8,8 8,7
I hvilken grad havde ejendomsmægleren et godt kendskab til boligen? 8,8 8,6
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med fremvisningen/fremvisningerne af boligen? 9,1 9,1
Hvor tilfreds eller utilfreds var du med ejendomsmæglerens information om processen i forbindelse med købsaftalens indgåelse? 8,6 8,9
Ud fra dine samlede erfaringer, hvor tilfreds er du så alt i alt med mæglerforretningen? 8,8 8,9